diumenge, 10 de maig del 2009

ELS BOUS NO SÓN ART NI CULTURA?...: I LES PINTADES SÍ?


Esta passada nit, aprofitant que huí diumenge 10 de maig, la Plaça de Bous de Bocairent viurà una nova vesprada de bous (i dic Plaça de Bous, perquè és el que és des dels seus orígens) i amparant-se en la bandera dels antitaurins, s'ha despatxat a gust amb pintades com la que veieu a la foto, a les portes de la Plaça de Bous. Una de les frasses més populars que utilitzen els antitaurins per defensar la seua postura (contra la que no tinc res, tot i no compartir-la, sempre i quan es defense de manera correcta i sense fer malbé res ni ningú): "els bous no són art ni cultura, són tortura"...No a tots, però sí als que han fet estes pintades, els preguntaria:
Fer pintades a un monument del nostre poble amb més de 150 anys d'història, que està considerat a més a més, el més antic en quant a Plaçes de Bous a la nostra comunitat, això és art?....Es pot protestar contra les corregudes de bous d'altra manera, fins i tot si l'autor o els autors de la pintada volen manifestar la seua postura, poden pintar pancartes, recollir signatures, etc...però mai fer malbé ningú ni res. Cal ser més valents i donar la cara.

1 comentari:

  1. Jo em considere antitauri, pero mai fare mal be, un monument historic del poble el qual m'estime moltissim, ja que disfrute moltissim recorren els seus interiors, i tambe poden compartir moltes vegades amb l'encarregat moltes anecdotes de la plasa.
    Em pareix be que es manifesten, pero no que es manifesten, fent mal be la plaça

    ResponElimina