dimecres, 10 d’octubre del 2007

LA CAMPANYA DEL PEBRÀS...A BON RITME




La campanya 2007 del pebràs ha començat a bon ritme per a nosaltres. Diumenge 7 d'octubre, encetavem la temporada al Santo Cristo, mon pare, José Blas i jo. La veritat no ens va anar gens malament. Ahir repetiem experiència José Blas, el meu cosí Salva i José Julián Valls. La vesprada va anar prou bé, tot i que estan difícils de trobar i acabarem plens de puntxes als braços, a les cames,... Jo de moment ja he acabat la campanya d'enguany, perquè fins que passe el cap de setmana de Tots Sants...estic superocupat...com de costum...A aquells que no heu anat...vos recomanaria esperar un parell de setmanes...




4 comentaris:

  1. Quina sort tenen alguns...nosaltres no varem pescar ni UNO!! teniu que donar-nos classe de búsqueda i captura PROFESSIONALS!!
    B7s,
    SARA

    ResponElimina
  2. Ja podieu avisar als amics per a anar tots junts. O es que no voleu que conegam les pebrasseres?

    Vicent

    ResponElimina
  3. Vicent: continuem anant a les mateixes pebraseres a les que anavem quan venies tú també...simplement que no et vam dir res...a l'altra t'avisem...i tranquil, que amb el que ploga este cap de setmana...tindrem pebraços fins ben entrat novembre...

    Xavi Pascual

    ResponElimina
  4. Vicent, aixó que no volíen que anares perque a mí si que em van avisar, el que pasa es que els aficionats no aguantem el ritme dels professionals.
    Xavi dona-li una bolseta de pebrassos com a descàrrec.

    ResponElimina