diumenge, 1 de juny del 2008

TONI I LUPE S'HAN CASAT


Dissabte 31 de maig, va tindre lloc el casament del meu germà Toni amb Lupe, la meua cunyada. Tant la cerimònia civil com el cócktail i el convit, van tindre lloc a l'Hotel de l'Estació, en mig d'un ambient immillorable, rodejats els nuvis dels familiars i amics. La cerimònia civil va estar presidida per mon pare, regidor de l'Ajuntament de Bocairent i va comptar amb l'amenització musical d'un quartet de corda de València. Una amiga dels nuvis, Alicia Beneyto, Tere Cabanes (neboda de Lupe) i jo, varem llegir poesies, dedicades als nuvis. Després de la cerimònia, la vetlada va transcórrer en mig d'un excel.lent ambient i el sopar va estar extraordinari.
Al remat, un dia ple d'emocions i sentiments, que ara tracte de resumir al meu bloc, amb tres imatges de les més de cent que vaig captar al llarg de la vesprada nit.
A Lupe i a Toni: l'enhorabona, així com a la meua germana Rosa Mari (la padrina) i al germà de Lupe, Àngel (el padrí), i als meus pares i al pare de Lupe. A tothom, l'enhorabona!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada