dijous, 7 d’agost del 2008

"YO PARA SER FELIZ QUIERO ..."...UNA BICI?


Deia el rocker Loquillo a una de les seus més famoses cançons, que es repeteix poble per poble a totes les revetles: "yo para ser feliz quiero un camión..."...Jo m'he conformat amb una mica menys i m'he comprat fa poquet un bici, la que veieu a esta foto. Es tracta d'una mescla de bici de passeig i bici de muntanya, amb rodes tan grans com les de les bicis de carretera. Porta maleter, "guardabarros", llum davant i darrere, el quadre és tot d'alumini i té 21 velocitats. Ah! el més important, és una BH i com les de tota la vida, porta un timbre per avisar a les curves... Ara només falta incrementar l'hàbit d'us, que de moment no passa de dues vesprades per setmana...Al menys, algo és algo i començe a fer una mica d'esport...Per algo es comença.

2 comentaris:

  1. te tinc agregat al meu blog agregam http://david-silvestre.blogspot.com/

    ResponElimina
  2. A vore si m'avises quan fas fotos per al blog i aparte el cotxe!

    ResponElimina