diumenge, 28 de juny del 2009

PRESENTAT EL LOGOTIP DEL 150 ANIVERSARI DELS MOROS I CRISTIANS DE BOCAIRENT




Ahir dissabte 27 de juny, a les 20.30 hs. i al Teatre Avenida, va tindre lloc la Presentació del Logotip del 150 aniversari de les festes de moros i cristians de Bocairent (obra del bocairentí Vicent Ramón Pascual Giner) i del programa de les celebracions d'esta commemoració. A la taula de ponents, hi participaren l'Alcalde de Bocairent, el President de la Junta de Festes, el Coordinador del Programa, el Vice-President de l'UNDEF i el propi Vicent Ramon. L'acte el vaig presentar jo, en condició de Cronista de l'Associació de Festes i membre de la Filà de Marrocs (filà portadora de la Relíquia de St. Blai a les festes de 2010). Els presidents de les nou filaes van rebre de mans de l'Alcalde i el President de la Junta de Festes, unes banderoles amb este logotip, per penjar-lo a les façanes dels masets. Així mateix, els presidents de l'A.U.Musical Bocairent, la Societat Musical Vila de Bocairent i els Xirimiters i Tabaleters de l'Aljub, també van rebre estes banderoles per a les seues seus socials. L'Ajuntament de Bocairent i la Parròquia, també reberen estes banderoles.

Els capitans de les filaes van ser obsequiats amb una botella d'herbero amb el logo commemoratiu i un programa de les celebracions. Després, acompanyats pels Xirimiters i Tabaleters l'Aljub, la comitiva es va traslladar fins la seu de la Junta de Festes, on es va desplegar a la façana un logotip de grans dimensions i hi va haver després un vi d'honor.
Tot i que la resposta del públic no va ser l'esperada, l'enhorabona a la Junta de Festes per la magnífica organització de l'acte.

(Les fotos que publique a esta nota, són de Santi Beneyto).

2 comentaris:

  1. ¿algu sabia que es fea? Jo que soc una seguidora de blogs bocairentins no ho sabia, ni a les webs de les fiales ni de l´associació. Podies plantejar-te el anunciar els actes. Es un sugeriment.
    mariajo

    ResponElimina
  2. Tens algo de raó, tot i que no tota. L'Associació de Festes va repartir cartells anunciant l'acte per tot el poble. A més a més les filaes ho sabien i crec que en general estava prou anunciat. Sí que tens raó que no ho vam posar als blogs de la gent que més ho sabiem: Mariano,jo, Santi...Ho tindrem en compte per a altres vegades. Tin en compte que jo esta setmana passada em vaig traslladar al mas a estiuejar i vaig deixar un poc abandonat el blog fins ahir.

    Gràcies pel teu comentari.

    ResponElimina