dijous, 26 de juliol del 2007

..QUÈ BÒ QUE ESTÀ EL VI DE L'ALBORET...

Regirant pels caixons de ma casa, he trobat esta foto. És una foto del dia que fem "La Festa del Vi" a l'Alboret a finals de setembre o principis d'octubre, segons com estiga la collita de raïm cada any. Esta foto m'ha paregut interessant publicar-la... Si es fixeu, acatxat estic jo, recollint el most que xorra de la premsa, i manejant la premsa, d'esquerra a dreta: mon pare, Manolo Vañó, darrere el meu germà Josep Lluís, al costat el meu avi "Toni", al costat Paco Francés, Rafel Ferre "Mora" i José Mª Llobregat. Esta foto no és més que un xicotet homenatge als meus avis Toni i Francisca (tot i que no apareix a la foto) i a ma mare i ma tia Paquita i a mon pare i mon tio Paco i a tots els germans i cosins... per esta activitat d'el.laborar vi de manera artesanal al mas de l'Alboret, que tot i que en temps vell era una font d'ingressos per a este mas i per a molts altres del nostre poble, pels anys ha esdevingut en una festa familiar...tot un esdeveniment al que fem el possible per no faltar cap any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada