dilluns, 11 de febrer del 2008

LA LLISTA DEL QUE ENS AGRADARIA FER I NO HEM FET

Ahir diumenge 10 de febrer, vaig estar al cinema, després d'algun temps sense anar-hi. Vaig estar a una de les sales xicotetes del multicinema del Centre El Teler (Ontinyent), veint la pel.lícula THE BUCKET LIST "AHORA O NUNCA", protagonitzada per una parella d'actors de primeríssima: Jack Nicholson i Morgan Freeman. La pel.lícula narra la història de dos persones a les que els diagnostiquen cancer i a les que els donen un any de vida com a molt. Totsdos, que compartixen habitació al mateix hospital (un és empresari i l'altre mecànic de cotxes) decideixen apuntar a una llista coses que no han fet i els agradaria fer en el poc temps de vida que els queda. Aprofitant la solvència econòmica d'un d'ells, començen a fer realitat totes aquelles coses que posen a la llista: caiguda lliure des d'avioneta, visitar les meravelles del món, pujar l'Himalaia, etc... La veritat és que tot i que esperava una comèdia, més bé vaig trobar una pel.lícula que m'ha fet reflexionar una mica i plantejar-me la següent pregunta: per què esperar a que et quede poc temps de vida per fer allò que sempre hauries somniat? Per què no fer realitat algun d'eixos somnis (si és possible, clar)?. Algú s'ha parat algun moment de la seua vida per escriure eixa llista del que no ha fet i li agradaria fer abans de morir?.

Jo com deia el meu avi, sóc d'aquells que pense que cal aprofitar al màxim cadascun dels dies de la nostra vida, perquè com ell deia: "dia que passa, dia que no torna". I com també afirmava "fes tot allò que pugues per ser feliç, sense fer mal mai a ningú".


5 comentaris:

  1. de veritat creus que és una bona idea? crear el grup de percussió?

    ResponElimina
  2. El grup ja estava, ara sols anem a formalitzar-lo i a fer-lo oficial. Per cert, qui eres?

    ResponElimina
  3. Estimat Jaume:
    La veritat és que és la primera notícia que tinc d'açò. El Grup l'Aljub és un Grup amb 13 anys d'història i des dels seus inicis és un grup de xirimiters i tabaleters (percussió). No crec que es diferencie en res el que voleu del que som. Som un únic grup, tot i que està bé que dins el grup, hi haja una secció o "grupet" de percussió per entrades, ballets i alguna cosa més, sense oblidar que sols som un grup, amb una entitat única.
    Ja en parlem.

    ResponElimina
  4. Mol be, xavi, és aixó. Sols que dins del grup de xirimiters i tabaleters hi ha un grup de percussió.Es com la banda jove, que és una banda dins de l'unio.

    ResponElimina
  5. ara m'heu deixat més tranquil

    ResponElimina