dijous, 21 de febrer del 2008

T'EN RECORDES QUÍ ÉS QUÍ?...MONESILLO PILLO

T'en recordes?. Quantes cares conegudes, d'aquell temps al que varem arribar a haver-hi quasi 40 monesillos (acolits, escolanets...), a la parròquia de Bocairent, a l'època de D. Vicent Agustí. A la foto, hi podem vore també a Blas (el sacristà), que D.E.P.

Va ser l'època a la que TVE va retransmitir un diumenge la missa des de Bocairent, l'època a la que els monesillos entravem debades al cinema, ...
A vore si eres capaç de conéixer a tots els de la foto.

4 comentaris:

  1. A tu per exemple et conec pero dels monesillos que ereu vosaltres, als que som nosaltres actualment, entonces i havien mes ganes ara els jovens pasen de misa i de tot.

    ResponElimina
  2. No et penses que de tots els monesillos que erem, erem tots uns "beatos". Simplement, hi havia molt bon ambient i ens ho pasavem bé, a misa, abans de missa i sobretot després de missa, jugant. Tot és qüestió del ambient que hi haja, del rector que hi haja, de les ganes que hi haja. Et puc assegurar que en els 8 anys que vaig estar ho vaig passar molt bé i vaig anar a més misses de les que puga anar la resta de la meua vida. Una cosa no està renyida amb l'altra. De totes maneres: ànim i ànim a tots aquells que vulguen ser monesillos. Com voràs, nosaltres n'erem un munt.

    ResponElimina
  3. Quins records més bonics de la nostra infantesa com a monesillos. I també el record emocionat a Blai el sacristà que D.E.P, amb qui varem compartir tants bons moments.
    Sense oblidar a D.Enrique el vicari que D.E.P, que sempre ens preguntava si la pel.licula que feien eixa vesprada de diumenge al cine avenida, era convenient per a nosaltres.

    Sense eixos moments no seriem com som, ni el que que som. Gràcies pel vostre example.

    ResponElimina
  4. Si nosaltres tambe seu pasem molt be inclus ara que som uns 2 mes, Angel esta sempre buscant alguna cosa que pugam fer excursio quedar...
    Tambe en les provesons, misses algun acte important nosaltres disfrutem.
    Jo que em vaig apuntar per una proposta que en van fer i vaig anar fa 4 anys el dia de caixes, tambe apart dels monesillos pots ensenyarte un monto d'historia que ami m'encanta anar per algun raco de l'esglessia que no conegues be en conclusio Jo disfrute coneixent noves histories i anecdotes de Juan o de Angel es una aventura que val la pena coneixer.

    ResponElimina