diumenge, 4 de maig del 2008

EM PREOCUPA L'AUGMENT DE LA "CULTURA DE LA INCULTURA"


Esta vesprada he pogut comprovar de primera mà el que ja em tenia preocupat. Efectivament, hi ha un preocupant augment de la cultura de la incultura al nostre poble, Bocairent, encapçalat per un grup o grupet d'incontrolats que estan fent malbé el nostre patrimoni, els nostres recursos, el nostre poble. Em preocupa vore l'endemà d'un dissabte el lamentable estat en que queden alguns racons i indrets del nostre poble, a conseqüència del tant anomenat botellón. I em preocupa vore, com després d'esta pràctica tan poc saludable, alguns, deixen allà on han estat tot tipus de deixalles: gots de plàstic, bosses de plàstic, ampolles de vidre. Però encara em preocupa més vore com es dediquen a escampar el fem de les papereres al Parc-Mirador de la Ronda Sud, embrutant un mirador que és un punt magnífic per quedar-se bocabadats amb el sorprenent barri medieval de Bocairent. I em preocupa, vore com estos incontrolats estan fent malbé totes aquelles infraestructures i senyalització que tracten de millorar el turisme del nostre poble: la ruta màgica, la ruta de les covetes, ... Fins a quant anem a permetre que un grup de cafres, inmadurs, maleducats i xulos, vulguen fer malbé tot els que se'ls antoixe?. Fins a quant tenim que suportar este preocupant augment de la CULTURA DE LA INCULTURA?.

Jo crec que ja hi ha prou. Ja està bé de tolerar el fer mal per fer mal, el destruïr tot allò que els abellix, el omplir de pintades i grafittis tot allò que se'ls posa per davant: cases, monuments, senyals,...

Aturem esta escalada desmesurada d'augment de la cultura de la incultura. Amb estos personatges, tolerància 0.

3 comentaris:

  1. ha estat una greata sorpresa descobrir el teu bloc

    ResponElimina
  2. El més trist és que tots sabem qui són ...

    ResponElimina
  3. El més fort es que ni la gent, ni els pares, ni la policia, ni la guardia civil, ni els responsables polítics fem res per evitar-ho.
    Hi ha por?
    Aquesta gent ens te atemorits a tots. Si els dius alguna cosa, pot ser que l'endemá tingues el cotxe per a tirar.

    ResponElimina