dimarts, 2 de setembre del 2008

DIARI D'UN RODAMONS - PISA/FLORENCIA (SEGON DIA)



Per hui ja he vist prou...estic fundit, tot i que ja porte dos gelats: un de melo i un de tiramisu...Este mati he visitat el més important de Pisa: la Torre (des de dalt hi ha una panoràmica de cinema...i pujant cada escalo es nota un munto la inclinacio de la torre, de vegades sembla que vages bufat). Despres he visitat el museu de la Catedral, la Catedral i el Baptisteri. Després una volta pel riu i pel casc històric...i com la resta dels turistes, a les 13'00 hs. a dinar. A les 14.30 he agafat el tren regional de Pisa a Florència (una hora aproximadament, en regionals confortables però més vellets encara que els regionals que fan la linia d'Alcoi a València), els preus dels trens molt pareguts a València. L'hotel el tinc davant justet de l'estacio de Santa Maria la Nouvella (l'estacio principal de Fiorenzia). Una cosa tinc que dir, els hotels d'Itàlia estan molt lluny en qualitat, imatge i prestacions, respecta a Espanya. A Pisa estava en un 4 estrel.les (pero si li'n llevaren dos no passaria res) i a Florència estic a un 3 estrel.les que si es quedara en 1 ja aniria bé...Pel que respecta a Pisa, m'ha agradat molt, tot i que he estat molt poquet temps, però el suficient per parlar-ne bé d'esta ciutat i de la seua gent...En quant a Florència, esta vesprada és la vesprada de "reconeixement": una passejada general, situar-me i una visita que ja he fet: la Capella dels Medicci (impresionant). Aci hi ha moltes paradetes, venedors ambulants, tendes, souvenirs i sobretot: turistes...En fi, que vaig a seguir la volta de reconeixement i a fer una mica de temps per sopar, com que he dinat prompte, soparé en horari de beneficència, allà a les 8...Bona sera a tothom i fins...demà?. Ja vorem, perquè demà segurament me'n vaig a la poblacio de SIENA, i no sé quan tornaré...Em reserve dijous i divendres per visitar a fons la ciutat de Florència, que pel poc que he pogut vore, té moltíssim que enssenyar....
Au, cacau!.

3 comentaris:

  1. anava a passar-te la foto que ens has enviat des de la torre de Pisa, però no m'aclarisc treient-la del mòbil. Au que continue bé la cosa per Italia, anem a l'aniversari d'Alba. Demà ho podràs veure al nostre blog.

    ResponElimina
  2. Bona nit Xavi, ja veig que ho estàs passant molt b´per la bel.la Itàlia, i fins i tot ja se t'està apegant l'accent.
    Qué vol dir aixó de que no saps quan tornaràs?, et volem ací la setmana que vé, que tenim molta feïna.
    Passa-t'ho bé i no menges més gelats.

    ResponElimina
  3. Hola Xavi, carai quina envetja estàs donan-me, ja m'agradaria a mi estar per eixes terres, menjat un gelaet de maduixa a la meua salut.
    Disfruta tot el que pugues
    Ciao.

    ResponElimina